3 november 2008

GRÖNA FINGRAR

Man kan nog säga att jag är lite "pysslig" i alla fall.
Kolla här...jag har stoppat en massa fettbladisar som jag tagit hem från Spanien i en skål, otroligt avancerat projekt i pysselträsket.
I den skålen finns i vanliga fall alla tryckarna till TV, DVD osv.

I den här skålen placerades de blekgröna med svagt rosa inslag.
Passar väl bra till den färgglada, femton år gamla men otroligt sköna soffa ni skymtar i bakgrunden.
Undrar ni vad som hänger på väggen så kan jag berätta att det är två gamla glasdörrar också de från Luleå Statshotell.
Jag skall visa bättre bilder på dem senare.
Carolina

6 kommentarer:

Emma sa...

oj så fina arrangemang du gjort. Hjärtan på tråd är min favis växt, den enda jag kan hålla vid liv:)
Kram Emma

Hemma hos Razzel sa...

Jamen det arrangemanget såg ju riktigt proffsigt ut! 10 p!

Little Miss Splendid sa...

Den där skålen är riktigt snygg! Du har verkligen fixat fint i den också.

Hea sa...

Det var ju det jag anade, du är ju pysslig ;o)
Helt godkännt arrangemang, och soffan ser underbar att krypa upp i. Snygga lösningar för fjärrkontroller är inte lätt att hitta... Har du fler grejer från Stadshotellet....så underbart att ta tillvara dem! Jag skulle också vilja hitta roliga detaljer, varför inte från gamla Skellefteå stads hotell?

Anonym sa...

Jättevackert!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

me and alice sa...

Underbart arrangemang du gjort!!
Tack för fina kommentaren hos mig!
Åh vilka härliga tjejer ni verkar vara när man läser om er...Hi,hi...
Ursnyggt med no 1 på trappsteget. Är lite less på alla gulligulltexter som finns överallt...
Kram på er! Susanne