26 september 2011

VÄSKOR & RESOR

Det är något speciellt med att vara på resa....jag älskar det !!!
Så mycket att jag vill nästan aldrig hem och när jag väl kommer hem packar jag inte upp...vem vet en ny resa kanske ligger runt hörnet!
Vi var i Spanien för en månad sen och i går packade jag upp ur necessären.
För att dämpa min reslust så väljer jag att inreda med väskor av olika slag.

Här på hyllan står två första hjälpen kit.

Vi har även en hel del förvaring i Gårdsbutiken och Webbutiken.
Välkomna in !

Hälsar Carolina.

3 kommentarer:

Lissboden sa...

Hej Caro!
Ja, visst är det härligt att resa. Här tillåter inte ekonomin några större utsvävningar för tillfälelt. Istället byter vi ut alla maskiner som går sönder i huset:((
Fina väskor har du hemma i alla fall.
Lampetterna var fina och nu vill kunden ha en spegel mellan dem. Det hade varit bra om hon kommit på det tidigare förstås. Jag hör av mig om det blir ännu en beställning.
Vi hörs!
Kram/Maria

Anna sa...

Att resa är verkligen härligt!
Men gamla resväskor är inte dumt de heller.Så fina och tänk på vilka historier de bär med sig!
Kram

Hanna sa...

Hej!
Så mycket vackert för ögat du visar.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna