25 maj 2013

VACKRASTE UTSIKTEN

Vi har ett helt ljuvligt väder här i Norrland men jag kan inte vara ute och njuta av det.
Håller på med bilder, beskrivningar och artikelnummer till den nya webbutiken.
Det är fruktansvärt tråkigt och tar otroligt lång tid och det enda man vill är att gå ut i vårsolen och mysa.
Nu har jag löst det...på eftermiddagarna kommer solen in i vår nya punschveranda så titta vad härligt jag har det, kroppen i solen, datorn i skuggan och en fantastisk utsikt.

Här är utsikten över havet...helt oslagbar.
Vi har också den bästa altanen med alla mina favoriter, havet, gatsten, gjutjärnskrukor och gamla trälådor.
Vill ni se mer bilder hälsar jag er välkommen till mig på instagram.
Jag heter Kallholmenfrun.

Önskar er en riktigt trevlig helg...så jobbar jag vidare.

Kram Carolina.

1 kommentar:

Hanna sa...

underbar utsikt.
Kram
Hanna