14 februari 2009

ALLA HJÄRTANS DAG

Var in på Gårdsromantiks blogg.
Där fanns det en söt liten utmaning.
Visa fjärde bilden i fjärde mappen....
Där var en bröllopsbild på paret Ekenstedt.
Min son och svärdotter.
Kan det passa bättre på alla hjärtans dag.
Nu vill jag visa några hjärtan i huset.
Två stålhjärtan på spiselkransen.
En hjärtkanna från Västergården tillsammans med turkosa krydd och kaffeburkar.
Fler bultande hjärtan från Västergården.
Jag älskar deras fat, skålar och kannor.
De kan användas till mycket och passar alltid in.
En önskan om en riktigt fin alla hjärtans dag.
Vi ska ut och åka skoter i finvädret.
Det har ju kommit så mycket snö hos oss som bor "mitt i skogen"
Kram Carolina.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt bild på sonen och svrdottern!

Den där keramiken från Västergården är ju bara helt underbar

Trevlig Alla Hjärtans Dag

Kram Lena

Vit Spets sa...

Vilka underbara hjärtan Du visar idag ;)

Önskar Er en härlig hjärthelg!
Kramis
//Siv

Hemmalycka sa...

Ha en härlig hjärtelig kväll.
Kram Åsa

Målargården sa...

Ha en Hjärtlig kväll ni med! Här har vi också fina snöförhållanden och det tackar vi för. Vi ses om några veckor./Eva-Mari

Interiörboden sa...

Hej!

Vilka vackra bilder!
Jätte, jätte fina!

Jag tänkte bara fråga, om hur ni skickar sängbordet?! :)
Jag skickade min adress till Er på Er mejl, om Ni har sett den?

Ha en jätte bra Alla hjärtans dag!
Kram Sandra

C De-sign sa...

Jättefina bilder! Skickar en HJÄRTE-KRAM! fr C

Anonym sa...

Det var ett jättefint tv-reportage...men att Kallholmen skulle vara belägen mitt ute i skogen det kan inte ens en som just lämnat Stockholm och storstaden för att köpa hus och slå sig ned på Kallholmen hålla med om!!//Pia