7 april 2009

MYSIG BUTIK

Förra helgen var jag och min familj på en härlig mini semester till Luleå.
Givetvis så passade vi på att besöka Hjortgården och Maud.
Vilken super fin mini butik.
Här ser ni en bild på en del av butiken. Man måste stanna upp och riktigt ta in alla saker som finns överallt.
Spana in skylten som står på stolen, den skulle vi väl alla vilja ha eller hur?
Klicka på bilden så blir den stor så ni kan läsa texten :)


Vårt allra bästa köp blev den här underbara tavlan med snirkligt ornament.
Jag säger vårt men den var faktiskt min "Jocke" som var väldigt bestämd med att den skulle vi bara ha.

Kunde inte heller motstå den här kronan, ska jag vara ärlig så fanns det "mycke" som ville följa med hem. Med det betyder ju att vi måste komma tillbaka fler gånger. Vilket ju är jätte bra. Eller hur?.



20 grader är det inne hos oss. Törs knappt tänka på hur många det är mitt i vintern burr det blåser en del vid havet kan jag säga. tur att man kan tända en brasa.
Jag hade några fler saker i påsen bl.a bokstavs schabloner som ska användas lite här och där.
Tack Maud för ett jätte mysigt besök.
Kram Malin


11 kommentarer:

Designe sa...

Åh vilken mysig butik!
Kram :)

Viveka i Bläckhornet sa...

Jag har också varit nyfiken på den butiken. tack för att jag fick en tjuvtitt :)
Jätte fina saker du köpt där. Tavlan var super...

Kramar Viveka

Vit som snö sa...

Lyckliga dej Malin som varit dit!
Jag har shoppat en del över nätet av henne, älskar hennes nya webbutik! Men nu får jag nog styra kosan till Luleå nån lördag känner jag.
Han har bra smak din karl! Vacker tavla!
Kram Cilla

Lauras gård sa...

Vad mycket fint du köpte. Tavlan och kronan var såå fina! Jag såg lite andra saker på bilden som jag också skulle kunna tänka mig att göra plats för här hemma... Kram Stina

Tulipa sa...

hej!
Visst blir man glad när man hittar mysiga butiker!
Såg ut som att man kunnat handla en hel del där!

ha en fin påsk!

Kram Mariette

Jonna sa...

hej! underbar blogg! har verkligen fastnat i den där vita stilen. dock är det svårt att inreda en lägenhet på 63 kvadrat på det sättet. har du några tips? glad påsk!

Living by Milla sa...

Vilken mysig utflykt! Tavlan är tokfin.

Ha en riktigt go och glad Påsk!
kram Camilla

smultrongården sa...

Kul med mysiga butiker!!
När man själv har butik är det så himmelens skoj att komma till andra.
Kan tro att din make ville ha tavlan. Tur du sa "Yes Dear", haha!
Den hade jag gärna haft själv. Super fin!
Blåkulla kram från mig!

Inspiration i vitt sa...

Hej Malin, ja visst är det mysigt att besöka lite nya butiker och jag brukar bestämma mig i förväg att jag ska handla dit jag kommer. Jätte fina saker ni kom hem med och de kommer att bli så fina i erat hem.
Kramar till dig/Ingela.

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Haha ja men den skylten var ju kanon ;)

Ohhh ja jag har varit på väg till Maud flera gånger... ska verkligen försöka ta mig en sväng dit. Hihi ja jag såg flera saker jag skulle vilja ha =)

Tavlan var helt underbar!

Glad Påsk!

KRAM Anita

Ellen sa...

Helt underbar tavla! :)