7 december 2009

SÄNGBORD TILL SALU

Vi fortsätter med vår utförsäljning.
Vi har ett sängbord i vår utgående serie Skärgården.
Det är så enkelt och fint och påminner lite om möblerna i
Ellen Keys hus Strand.

Nu säljer vi dem trärena för 800 kronor.
Vi kan skicka dem till valfri ort i Sverige för 1000 kronor.
Maila din beställning till oss på info@kallholmen.se
Ni som har nära kan komma in till oss och se det vi har kvar i "garaget".
Utförsäljningen fortsätter till den 17 december.
Öppet 10-16 måndag till torsdag.
Välkomna!

3 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej ohhh varför bor jag inte liiite nämre.
Och Ellen Key:s Strand mmm...länge sedan jag var där nu!

Kram Annica.

vero sa...

Fina möbler!! Skulle passa i ett hem med New England stuk, tycker jag.

Tyvärr så är det fullt med pinaler hos mig. Behöver däremot en ny soffa...

Lissboden sa...

Hej tjejer!
Jag har en kund som vill ha sängbord. De här kanske vore något för henne.
Har ni några kvar nu?
Kram/Maria