5 mars 2011

KALLHOLMENS MALTBRYGGERI

Kanske är det någon som undrar om vi ska byta verksamhet när ni läste Norran vår lokala tidning i går.
Det kommer att öppna ett maltbryggeri i Seasons gamla lokaler som ligger i Kurjovikens Marina här i Skelleftehamn.
Roligt för vår ort med egen öl tillverkning.


Men vi på Kallholmen fortsätter nog med formge och sälja möbler ett tag till....!


Ha en underbar helg!

Här skiner solen från en klarblå himmel och vi sitter på altanen och tittar ut över havet och bara njuter!

Kram Caro.

Kram caro

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Vit som snö sa...

Det har jag missat!
Även om det är kul att folk vågar satsa på nya saker och att jag hoppas det går bra för dom så är jag glad att ni stannar vid er formgivning och låter andra brygga öl;)
Jag tror dessutom ni har rena drömjobben:)))
Ha en fin kväll! Kram Cilla

Fru Ekenstedt sa...

haha, well played!

Nanna sa...

Åh häftigt! Hoppas de kommer börja sälja på systembolagen. Det är kul med öl från småbryggerier istället för de stora.