2 november 2012

KALLHOLMEN I NORRAN

Ett riktigt härligt reportage om våra möbler och vår historia i vår lokala tidning Norrans helgbilaga.
Det är intressant att försöka minnas allt som hänt från företagsstart och till dagens möbelmedverkan i film och TV.

Tjugo år jag varit verksam som möbelformgivare...
Det är otroligt mycket som hänt under den tiden både roliga saker och jobbiga.
Då och då reflekterar man över sin tid som företagare och jag tycker att det ger mest glädje annars skulle man nog inte hålla på.

Ett annat reportage var i vår rätt nya tidning Megafonen som även finns på nätet.

Vi önskar er en riktig skön Allhelgonahelg.
Kram Carolina.


4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är värd all framgång i världen, så roligt att möblerna är så omtyckta. Ikväll ska jag sätta mig i min Kallholmenstol, tända ljus och provsmaka glöggen.
Ha en lugn fin allhelgona
Kramar
AnnaMaria

vitadrömmarobusigabarn sa...

Fina bilder och vackra möbler!
Kram Tina

Madame Edith sa...

Vilken inspirerande blogg du har, nu tar jag kaffepaus och kikar runt inne hos dig ett tag :)


Trevlig helg!


Kram/M

Rose Garden Malevik sa...

Hej Carolina
Va kuligt.grattis :)
å missa nu inte,,,,,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan