12 september 2014

KALLHOLMEN HEMMA

Hej alla ni som har Kallholmenmöbler i era hem...fotografera dem och dela dem på instagram och tagga bilden med #kallholmenhemma. Ni tävlar om en liten lampett i valfri serie och färg. Ni som inte har några Kallholmenmöbler ännu kan gilla vår instagramsida ändå och få inspiration och se hur vi arbetar med formgivning, produktion, mässor och broschyrer.


Just den här bilden är från mitt matrum och det stora rosgårdsvitrinet är det 10% rabatt på under september månad. Bordet är antikt och Vilhelminastolarna har jag målat för hand och antiknött för jag tycker det blir både levande och vackert. Vill ni se mer privata bilder från huset och livet går ni in på min Instagram, där heter jag Kallholmenfrun (fast egentligen heter jag Carolina Dahlberg:-)



Nu önskar jag er alla en riktigt mysig helg här lyser solen och det är fortfarande varmt.
Kramar från Kallholmenfrun.

Inga kommentarer: